bortglöm?

har insett att ja e reserv för väldigt många av mina vänner, har inte fått ett enda sms lr samtal från nån annan än Alex, mamma och Pappa den senaste vackan. inte ett enda sms! Aldrig nån som vill göra nått me mig sitter bara hemma å glor på tv hela tiden, men ja e väl en tråkig människa som man lätt glömmer bort bland alla roliga människor i denna stan. ja kan inte säga att ja e så jätte bra på att höra av mig heller men ja e en sån människa som inte vill tränga mig på å har man inte hört nått från sina vänner på jätte länge så vill dom ju inte umgås me mig, så e det ju!

Kommentarer
Postat av: fille

du är ju min vän hör av dig til mig så kan vi fika e hitta på nått

2011-01-10 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback